FANDOM

Благодатне-Безмежжя

людина споглядає Благодатне Безмежжя, Благодатне Царство Бога-Христа

Благодать-дядька-Федося

Федір Тетянич (1942-2007) - Фрипулья Бога-Христа, український художник, філософ, юродивий Вічної Правди ради і неканонізований святий з Києва епохи 1970-2000х, один з предвісників Київського Майдану 2013 року і повернення Київської Русі-України під захист Війська Божого

Безмежжя - поняття української мови для опису всього, що не має меж, зокрема меж в часі і просторі. В якості синонімів в тих чи інших контекстах можуть використовуватись слова Вічність, Беграниччя, Бєспрєдєл і т.д.

Для православних християн, послідовників Бога-Христа атрибути Безмежний, Безграничний, Вічний є винятково атрибутами (і отже іменами) Бога-Вседержителя, Бога-Христа, Святої Трійці, Вічного Життя, Добра і Правди і того, що Ним створено, з Ним пов'язано чи є Його проявом.

Таким чином говорячи про Безмежжя ми так чи інакше згадуємо Бога і Його Вічне, Правічне, Нинішнє і Майбутнє Царство. Цілком природньо, що багато людей (митців, філософів і простих християн) бачили, бачать і дасть Бог будуть бачити у Безмежжі Благодать, говорити про Благодатне Безмежжя, Благодать Безмежжя тощо.

З поняттям Безмежжя на Київській Русі-України простий народ з давніх-давен пов'язував також поняття Вічного Царства Божого, Царства Небесного, вільної України і святої Русі як Царства Божого, Царства Вічного і Безкінечного.

Привертає увагу, що в другій половині 20 ст., в часи перебування земель історичної Київської Русі-України у складі Сполучених Радянських Держав під владою їх правлячих "краснокозачих" отаманів, які нерідко боролися проти віри в Бога-Христа і його послідовників, чимало українських людей, зокрема митців, філософів і художників не маючи напряму, відкрито говорити про Бога і Божу Благодать звернулись до поняття Безмежжя, почали говорити і проповідувати Благодать Безмежжя, яка сяє в усі часи, навіть в Сполучених Радянських Державах.

Серед людей, які зверталися до поняття Благодатного Безмежжя, зокрема у контексті зв'язку з багатовіковою культурою людей Бога-Христа з теренів Подніпров'я, Київської Русі-України варто звернути увагу на двох нащадків трудових і бойових козаків-християн Київської Русі-України старих часів - на українського письменника Олеся Бердника і на українського художника, філософа і юродивого Бога-Христа, Вічного Життя, Добра і Правди ради Федора Тетянича (1942-2007), який ще в 1970х рр. пророкував розвал Сполучених Радянських Держав і строкатий та непередбачуваний розвиток країн, що виникнуть на їх основі,а отже в деякій мірі і Київський Майдан 2013 року і різноманітні перетворення в Європі і Росії, на теренах планети Земля, які відбудуться після цього.

Діти-Безмежжя-Олесь-Бердник

Книга Олеся Бердника "Діти Безмежжя"

Джерела Редагувати

Випадкова вікі