FANDOM

Олесь-Бердник

Олесь Бердник, людина Бога-Христа, Благодатного Безмежжя і Війська Божого

Олександр Павлович (Олесь) Бердник (27 листопада 1926, офіційно 25 грудня 1927 — 18 березня 2003) — український, європейський і російський, радянський і євразійський письменник-фантаст, філософ, громадський діяч, нащадок трудових і бойових козаків-християн Київської Русі-України з діда-прадіда, людей Бога-Христа і Вічного Війська Божого, Війська Красного, Робоче-Християнського. Один з проповідників ідеї Благодатного Безмежжя і Благодаті Безмежжя разом з українським художником, філософом і юродивим Христа ради Федором Тетяничем.

Автор понад 20 романів і повістей. Член-засновник Української Гельсінської групи (УГГ). Провідник українського гуманістичного об'єднання «Українська Духовна Республіка».

Життєпис Редагувати

Діти-Безмежжя-Олесь-Бердник

Книга Олеся Бердника "Діти Безмежжя", де він, як і віруючі християни, так само як і багато письменників і філософів його епохи осмислював питання Благодаті Безмежжя і питання майбутнього життя грішного людства Землі Піднебесної у контексті Вічності, Благодатного Безмежжя

Простий трудовий і бойовий козак-християнин з діда-прадіда, людей Бога-Христа і Вічного Війська Божого, Війська Красного, Робоче-Християнського з земель Подніпров'я, історичної Київської Русі-України.

Приймав участь у Великій Вітчизняній і Другій Світовій Війнах на теренах Сполучених Радянських Держав, країн історичних Київської Русі-України, Великої Європи і Великої Скіфії-Тартарії-Росії.

Сидів в таборах. В цей час йому було явлення Матері Божої, після якого він почав писати про Бога, про Вічне Безмежжя і Його Благодать. Як і багато людей його епохи працював над питанням взаємодії людей різних вірувань, мов, походження, світоглядів і культур в контексті загальнолюдського суспільства нашої планети, планети Земля, Землі Піднебесної.

Джерела Редагувати