FANDOM

Військо-Боже-Богдан-Хмельницький

Дід Богдан на чолі формувань Вічного Війська на Подніпров'ї

Богдан Хмельницький, батько Богдан, дід Богдан - славетний хоч і грішний козак і отаман Війська Києво-Руського, Війська Українського, Війська Малоросійського, Війська Запорізького, одного з підрозділів Вічного Війська, Грізної Божої Орди на Подніпров'ї, Київській Русі-Україні 17 ст., воїн Христовий, грішна, але вільна людина по волі Божій, а не царській чи панській, людина вільної України і святої Русі, оборонець православної віри і православних християн, українського козацького народу, визволитель з неволі лядської і панської, яскравий представник козацько-християнської цивілізації на теренах Київської Русі-України, цивілізації воїнів Христових обох берегів Дніпра. Людина грішна, людина непростої долі, людина, яка наробила багато помилок у своєму житті, по вині якої загинуло багато людей, але яка одначе Божею волею зіграла примітну роль у розбудові спільноти православних козаків-християн Подніпров'я, трудових і бойових. Боже, бережи козаків! Хитромудрий красний козаче і славний отамане, діду Богдане разом з усіма святими, моли Бога за нас грішних!

Висловлювання Редагувати

"Одвічна Мудрість, роздаючи шляхи загального співжиття, Сама заборонила заподіювати лихо тим, хто творить добро, коли наказала приймати прихильних дружнім серцем і привела для цього відповідне порівняння, що не годиться, щоб за рибу вужа, за хліб камінь та інші лихі речі мав одержувати той, хто творить добрі діла. Ще Найвищий Творець і Правитель підсонячного світу навчав такої поведінки та закладав такі найпевніші правила взаємної щирості і приязні — добром віддавати за добро; тому жодному, створеному його ласкою, не годиться інакше поводитися зі своїм ближнім, якщо він бажає уникнути Божої кари і людського осуду за відхилення від Спасенного Шляху."

"Правда то є, що я - лихий і малий чоловік, але мені то Бог дав, що я є єдиновладцем і самодержцем Руським"

Джерела Редагувати