FANDOM

Богдан Хмельницький, батько Богдан, дід Богдан - славетний козак і отаман Війська Києво-Руського, Війська Українського, Війська Малоросійського, Війська Запорізького, Війська Божого з Подніпров'я, Київської Русі-України 17 ст., воїн Христовий, грішна, але вільна людина по волі Божій, а не царській чи панській, людина вільної України і святої Русі, оборонець православної віри і православних християн, українського козацького народу, визволитель з неволі лядської і панської. Людина грішна, людина непростої долі, людина, яка наробила багато помилок у своєму житті, по вині якої загинуло багато людей, але яка одначе Божею волею зіграла примітну роль у розбудові спільноти православних козаків-християн Подніпров'я, трудових і бойових. Боже, бережи козаків! Діду Богдане, моли Бога за нас грішних!

Висловлювання Редагувати

"Одвічна Мудрість, роздаючи шляхи загального співжиття, Сама заборонила заподіювати лихо тим, хто творить добро, коли наказала приймати прихильних дружнім серцем і привела для цього відповідне порівняння, що не годиться, щоб за рибу вужа, за хліб камінь та інші лихі речі мав одержувати той, хто творить добрі діла. Ще Найвищий Творець і Правитель підсонячного світу навчав такої поведінки та закладав такі найпевніші правила взаємної щирості і приязні — добром віддавати за добро; тому жодному, створеному його ласкою, не годиться інакше поводитися зі своїм ближнім, якщо він бажає уникнути Божої кари і людського осуду за відхилення від Спасенного Шляху."

"Правда то є, що я - лихий і малий чоловік, але мені то Бог дав, що я є єдиновладцем і самодержцем Руським"

Джерела Редагувати

Випадкова вікі