FANDOM

Образ-Матері-Божої-Краснокозачої.jpg

Бог-Христос і Його Мати, покровителі Війська Божого згідно світогляду простих трудових і бойових козаків-християн з теренів Київської Русі-України

Військо Боже (Вічна Сила, Божа Орда, Військо Сонця Правди, Джунду-Аллах, Army of God) - стародавнє поняття, здавна відоме людям країн історичної Київської Русі-України, Євразії і планети Земля. Дозволяє описувати з одного боку Благодать Божу, Спасіння, яке чудесним чином приходить грішним людям в самих складних ситуаціях, з іншого боку Божий Суд, який так само чудесним образом рано чи пізно зупиняє грішних людей, коли вони творять гріх і неправду, або просто стоять на шляху втілення Божого задуму.

Поняття Війська Божого відоме на теренах майбутньої Київської Русі-України вже з незапамятних часів, коли наші землі в грецьких літописах називались Малою і Великою Скіфією, Сарматією тощо.

Після Різдва, проповіді Доброго Слова, хресної смерті і Воскресіння Бога-Христа грішному людству було відкрите більш докладне, точне і досконале поняття Війська Божого, шляхів Божого Спасіння і Божого Присуду. Чимало дослідників саме цим часом датують появу на південних землях майбутньої Київської Русі-України (і одночасно північних землях Царства Ромейського-Римського) перших воїнів Христових, трудових і бойових християн (козаків-християн), грішних, але вільних людей по волі Бога-Христа, проповідників Його Вічного Царства. Таким чином ідея Вічного Війська Божого, Війська Красного, Робоче-Християнського тісно пов'язана з ідеєю Бога-Христа і Його Благодатної Церкви, а також з ідеєю справжнього, красного, вільного козацтва - людей Божих, воїнів Бога-Христа, прибічників і сподвижників Вічного Життя, Добра і Правди.

Господи, помилуй! Мати Божа і всі святі, моліть Бога за нас грішних!

Випадкова вікі