FANDOM

Мати-Божа-Козацька-Покрова

Мати Божа - Покрова Козацька

Козак - вільна людина по волі і благодаті Божій, а не царській чи панській. Кожна людина створена козаком по образу і подобію Бога-Спасителя, Першого, Відвічного, Істинного і Єдиного Справжнього Козака і Верховного Отамана всіх Небесних Сил. Благодать Божа може відкрити всі темниці і зняти з людини всі кайдани, зробити невольника козаком. І навпаки, роблячи і не виправляючи свої помилки, схиляючись перед гріхом будь-яка людина може стати невольником, рабом гріха, своєї грішної природи. Будь-який нелюд, ірод і душогуб є рабом гріха, навіть якщо називає себе козаком, вводячи в оману людей. Шлях досягнення справжнього козацтва - щира молитва і важка праця во славу Божу, піст і покаяння.

Козак - одна зі старовинних самоназв українців і не лише українців, багатьох людей з різних кінців Євразії і всього світу, переважно православного віросповідання. Одне з найбільш шанованих значень цієї самоназви - людина створена за образом і подобою Божою, грішна але вільна людина по волі Божій, а не царській чи панській, воїн Христовий. З точки зору православного козацтва щоб духовно рости і розвиватись як козак людина має прийти до православ'я, стати послідовником Ісуса Христа, Бога-Спасителя і його людей, святих і праведників, жити життям християнина, молитись, відвідувати служби Божі, сповідатись, причащатись і т.д. і т.п.

"Свобода – дарованная Богом способность человеческой воли к непринужденному избранию добра.

Свобода – способность волевого действия человека, дарованная Богом. Бог является высочайше свободным Существом, потому что Он действует независимо от необходимости или принуждения. Он избирает, что хочет, и осуществляет избранное, как хочет. При этом Его воля обладает совершенной святостью, Сам Он творит только высочайшее добро и благо, которое исключает всякое зло, как свет исключает тьму.

Созданный по Образу Божьему человек также обладает даром свободной воли. «Если человек сотворен по Образу блаженного и пресущественного Божества, а Божество свободно и имеет волю по естеству, то и человек, как Образ Божества, свободен по естеству и имеет волю» (св. Иоанн Дамаскин). Уподобляясь Богу, человек призван творить одно добро и возрастать в непрестанном соединении с Богом как Первообразом и Источником Добра. Через такое соединение его свобода должна непрестанно возрастать, ибо совершенно свободен Сам Бог."

Джерела Редагувати

Випадкова вікі