FANDOM

Ленін Володимир Ілліч - відомий російський і європейський філософ, теоретик і практик атеїзму, соціалізму і комунізму, на думку великої кількості православних людей по всьому світу - богоборець, атеїст, ірод і душогуб, на думку інших - заступник за вбогих і гонимих перед сильними світу цього, заступник за народи Російської імперії перед загарбниками з інших країн світу.

Життєпис Редагувати

Народився у православній, воцерковленій сім'ї змішаного російсько-єврейсько-шведсько-німецького походження.

Охрещений по православному обряду. В дитинстві захоплювався творчістю Миколи Гоголя, один з улюблених героїв, образ якого приміряв до себе - Тарас Бульба, прототипом якого як відомо був прямий предок відомого мандрівника Миколи Миклухо-Маклая.

До 16 років належав до Товариства преподобного Сергія Радонізького міста Симбірська.

Після страти брата і смерті батька озлився на представників влади і церковної ієрархії, що на думку багатьох людей призвело його до відходу від Бога і Церкви. Разом з тим очевидно ніхто не має права в цьому плані судити жодну людину, оскільки очевидно останнє слово у цьому питанні все одно може сказати лише Сам Господь на Страшному Суді.

Мав відмінно з Закону Божого.

Відомий своєю критикою священства і церковної ієрархії, будучи одним з керівників Країни Рад активно виступав за відокремлення Церкви від держави, позбавлення Церкви державної підтримки, конфіскацію церковного майна на користь держави.

Формально від Церкви відлучений не був, на чому наголошувалось у відомому листі вірним Православної Церкви московського патріарха Тихона, надрукованому у радянських газетах після смерті Володимира Леніна. Також в цьому листі наголошувалось, що незважаючи на те, що Володимир Ленін храм відвідував рідко православні люди якщо є на те їх бажання мають право поминати його у храмах, оскільки відлученим від Церкви він не був.

Разом з тим слід відмітити, що частина церковної ієрархії Православної Церкви по всьому світу вважала і вважає, що Володимир Ленін великий безбожник і антихрист, тому молитись за упокій його душі не варто і ризиковано, оскільки це неугодно Богові.