FANDOM

Ікона-Небесний-Владика.jpg

Небесний Владика (天主), Триєдине Божество (三一神), Цар Небесний (天主), Бог-Христос Вседержитель

Небесний Владика (天主, 天上的主) - одне зі стародавніх імен Бога. В стародавні часи люди пов'язували Бога з Небом, яке у свою чергу розглядали або як Самого Бога (Бог-Небо, Вічне Синє Небо) або як Престол Божий чи як Місце Перебування Бога, Вічне Царство, Царство Небесне, Царство-Не-Від-Світу-Цього (Земного Світу, Землі Піднебесної). Зокрема такі уявлення згадуються у Старому і Новому Заповітах (Бог як Отець Небесний, Владика Царства Небесного) так і в Корані, та багатьох інших священних текстах і віровченнях різних часів та народів, зокрема у жителів країн стародавнього Великого Євразійського Степу (Степу Безкрайнього у світогляді древніх степовиків). Так само ці уявлення відомі у Китаї (Земля Піднебесна, Земля-під-Небом, Земне Царство під опікою Небесного Владики з точки зору місцевих жителів) та на Подніпров'ї, Київській Русі-Україні (Бог-Христос як Небесний Владика, Цар Небесний).

Царю Небесний, Утішителю, Душе Істини іже всюди єси і все наповняєш, Скарбе Благих і Життя Подателю, прийди і вселися в нас і очисти від усякої скверни душі наші! Господи, помилуй! Господи, помилуй! Господи, помилуй!

Випадкова вікі