FANDOM

Псалом 50. ПокаяннийРедагувати

Помилуй мене, Боже, з великої милості Твоєї і з великого милосердя Твого прости провини мої. Особливо омий мене від беззаконня мого і від гріха мого очистити мене. Бо беззаконня моє я знаю, і гріх мій повсякчас переді мною.
Проти Тебе Єдиного я згрішив і лукаве перед Тобою вчинив, отже праведний Ти в слові Твоїм і справедливий у присуді Твоїм. Ось бо в беззаконні зачатий я, і в гріхах породила мене мати моя. Бо Ти істину полюбив єси, невідоме й таємне мудрості Твоєї явив Ти мені.
Окропи мене ісопом — і очищуся, омий мене — і стану біліший від снігу.
Дай мені почути радість і веселість — і зрадіють кістки мої упокорені. Відверни лице Твоє від гріхів моїх і прости всі беззаконня мої. Серце чисте сотвори мені, Боже, і духа праведного віднови в нутрі моєму. Не відкинь мене від лиця Твого І Духа Твого Святого не відкинь від мене. Поверни мені радість спасіння Твого і духом могутнім укріпи мене.
Навчатиму беззаконників шляхів Твоїх, і нечестиві навернуться до Тебе. Визволи мене від вини кривавої, Боже, Боже спасіння мого, і язик мій радісно славитиме Правду Твою. Господи, відкрий уста мої, і язик мій сповістить хвалу Твою. Бо коли б Ти жертви забажав, приніс би я; всепалення ти не бажаєш.

Жертва Богові — це дух упокорений, серцем скорботним і смиренним Ти не погордуєш. Ущаслив, Господи, благоволінням Твоїм Сион, і нехай збудуться стіни Єрусалимські. Тоді буде угодна Тобі жертва Правди, приношення і всепалення: тоді покладуть на Жертвеник твій тельців (жертви).