FANDOM

Денисенки-Антоній-Меланія-1920і.jpg

Батьки патріарха Філарета, простий вільноукраїнський і святоруський трудовий і бойовий красний козак-фронтовик, воїн Війська Красного (Війська Вічного, Війська Божого), трагічно загиблий на фронті у 1940х Антоній Денисенко і його жінка Меланія, 1920-ті. Царство небесне і вічна пам'ять

Філарет, духовний батько (патріарх) для чималої частини людей, що в наш час пов'язують себе з православ'ям на землях історичної Київської Русі-України і Єдиною, Вселенською, Апостольською Православною Церквою Ісуса Христа, Бога-Спасителя, нащадок простих трудових козаків-християн Київської Русі-України з діда-прадіда, грішних але вільних людей по волі Божій, а не царській чи панській, людей вільної України і святої Русі, про загибель свого батька, простого українського, радянського, красного козака-фронтовика Михайла Антоновича Денисенка (1903-1943) і свій шлях до віри в Бога-Спасителя, Вічну Любов, Життя, Добро і Правду:

"- Я навернувся до Бога через смерть батька. Смерть батька була поштовхом до питання, чи Бог існує, чи не існує. Якщо Він не існує, як нас вчили тоді в школі, то зі смертю людина перетворюється в небуття, просто зникає. Тому, якщо це правда, що людина перетворюється в небуття, то мого батька немає. Бо він загинув на фронті, на війні. А як же немає його, коли я його люблю? Кого я люблю - не існуюче? Хіба можна любити не існуюче? Не можна. А якщо я люблю, і це реально я люблю, то любов засвідчує, що батько і після смерті повинен існувати. Якщо він існує, значить є вічне життя. А якщо є вічне життя, то є і Бог, якому я повинен служити насамперед, а не земній владі, яка Його заперечує. І ось оце переконання мене привело до того, що я поступив в семінарію, потім в академію і став священнослужителем - бажання служити Богові."

На фото батьки патріарха Філарета - Антон Дмитрович і Меланія Кирилівна Денисенки, фото 1920х. Царство небесне і вічна пам'ять всім людям тої непростої епохи. Боже, бережи козаків, грішних але вільних людей по волі Твоїй, не дай пропасти! Господи помилуй!

Джерела Редагувати

Випадкова вікі