FANDOM

Російська Революція, Переворот у Росії - багатозначне поняття, під яким зазвичай розуміють зміни у світогляді, суспільному, політичному і економічному житті країн Великої Росії (колишньої Російської імперії), які відбувались у першій половині 20 сторіччя. Дехто з дослідників і мислителів навпаки схильний трактувати Російську Революцію як постійну, перманентну, продовжувати її за рамки першої половини 20 сторіччя, у Вічність, пов'язуючи її таким чином з Вічним Божим Царством (Світлим Майбутнім, Благодатним Безмежжям, Царством Сонця Красного, Сонця Правди, Бога-Христа, Царством-Не-Від-Світу-Цього) і Вічним Військом Божим (Військом Красним, Військом Робоче-Християнським, Військом Сонця Правди, Воїнством Небесним).

Враховуючи те, що землі Київської Русі-України тривалий час перебували у складі Російської імперії (історичної Великої Росії) Українську Революцію дослідники зазвичай розглядають як складову Російської, Європейської, Євразійської і Глобальної. Інші дослідники навпаки, схильні Українську Революцію протиставляти Російській. Якби там не було, Військо Боже - Військо Вічне. Сонце Правди, спаси нас грішних! Благодать Безмежжя сяє серед горя і біди! Фрипулья!