FANDOM

Ікона-Сергій-Радоніжський

Святий дід Сергій з Радоніжжя

Святий Сергій Радонізький, святий дід Сергій з Радоніжжя - великий святий, трудівник, молитвенник і чудотворець вільної України і святої Русі, справжній трудовий козак-християнин, вільна людина по волі Божій, а не царській чи панській. Всесвітньовідомий святий з теренів Московської Русі, Московського Князівства, надзвичайно шанований на Московщині, по вірі багатьох росіян зіграв велику роль у становленні великоруського, російського народу як спільноти людей святої Русі, розбудові Московської Держави, Князівства і Царства-Імперії. Разом з тим святий дід Сергій з Радоніжжя вже давно почитається далеко за межами теренів старожитньої Московщини, в т.ч. католиками і протестантами, святий Сергій це воістину людина загальнолюдського, вселенського масштабу у якої кожна людина, яка щиро звернеться до нього у молитві за підтримкою і розрадою часто отримує бажане.

Життя святого діда Сергія з Радоніжжя тісно пов'язане зі служінням Богу-Спасителю, Пресвятій і Животворчій Трійці. Незважаючи на свої видатні здібності відмовився від адміністративної кар'єри у світській і церковній ієрархії обрав натомість тяжкий і багатотрудний шлях простого трудового козака-християнина, служителя Божого, який одначе врешті решт прославив святого Сергія більше за багатьох князів, бояр, єпископів і священнослужителів його часу. Примітно, що святий дід Сергій був прославлений Святою Церквою вже будучи поістину народним святим, на відміну від багатьох святих прославлених за подачі церковної ієрархії.

Є підстави вважати, що святий дід Сергій і його благодатне насліддя, його заступництво і любов до нього Матері Божої і Бога-Спасителя може сприяти примиренню між представниками різних народів і конфесій Землі Піднебесної у дусі Христовому, дусі взаємного Прощення, Любові, Миру, Злагоди і Благодаті.

Боже-Спасителю, Свята Животворча Трійця, помилуй нас грішних! Діду Сергію і всі святі моліть Бога за нас! Діду Сергію, твори чудеса! Господи, помилуй!

Випадкова вікі