FANDOM

Ікона-Богородиці-Києво-Печерська-Свенська-3.jpg

Радуйтеся малі зірки, просвітлені від Незаходимого Сонця Правди!

Вічне Сонце, Сонце Правди, Сонце Красне, Сонце Благодаті - ім'я Бога Спасителя у Святому Письмі, акафістах і саме головне - у соборній вірі простого робоче-християнського народу. Це ім'я дає людям новий образ Бога-Христа, порівнює Світло Бога-Христа, Його Добра, Правди і Благодаті із світлом Сонця звичайного, земного. Тут також можна говорити про віхи пізнання Бога в історії людства, коли люди від пізнання Сонця земного, тварного поступово перейшли до пізнання Справжнього Бога-Сонця, Сонця Небесного, Сонця Вічності, Сонця Вічного Життя, Добра і Правди.

Образ Сонця Правди з давніх давен відігравав важливе значення у православній обрядовості і народній творчості православних козаків-християн Подніпров'я. Досить згадати слова древньої молитви "Світе Тихий", згадати що православні у молитві повертаються в сторону Сходу, сходу Сонця земного, обхід під час богослужіння храму посолонь (по сонцю, у напрямку руху Сонця земного) і багато чого іншого. Цим вшановується Вічний Бог, Святе Сонце Правди, яке людям дано було пізнати в тому числі у вигляді образу Сонця земного.

Сонце Правди і державна та політична символіка Редагувати

Образ Сонця Правди також пов'язувався з червоним кольором бойових прапорів християн старожитньої Києво-Руської Держави, Війська Запорізького, Російської імперії і Радянського Союзу, Сполучених Радянських Держав 20 ст.

Схід Сонця, який трактувався в т.ч. як схід Сонця Правди був присутній на гербі Радянських Держав, так само і серед українських народних трактувань радянських червоних прапорів теж можна було зустріти, що це прапори Сонця Правди і Його людей, справжніх красних козаків. Нині, враховуючи відверте несприйняття і засудження радянської епохи значною частиною українського суспільства про ці трактування зазвичай забувають натомість згадуючи винятково безбожну соціально-політичну філософію і антропологію радянської доби, забуваючи одначе про безліч достойних людей, православних християн, загиблих за Українську Республіку під червоними прапорами в 1920х рр.

Випадкова вікі