FANDOM

Тарас Шевченко, батько Тарас, дід Тарас - український письменник, філософ і художник, простий православний трудовий козак-християнин з Подніпров'я, Київської Русі-України у складі Російської імперії 19 ст., нащадок трудових і бойових козаків-християн Подніпров'я з діда-прадіда, плоть від плоті українського православного козацько-християнського народу, людина вільної України і святої Русі, грішна, але вільна по волі Божій, а не царській чи панській. Дід Тарас зіграв величезну роль у розбудові спільноти людей вільної України і святої Русі на Подніпров'ї, у відродженні волелюбного козацького духу, духу справжніх воїнів Христових, людей Війська Божого, який віками оберігав людей Подніпров'я від рабства гріха і смерті і який за їхні гріхи ледь не полишив їх у скрутні часи 16-18 ст., людина, яка за допомогою вільної, народної козацької мови-суржика зміг виразити Вічне Боже Слово і отже заклав підвалини новітньої української літератури, людина, який у 19 сторіччі передрік майбутнє відродження Подніпров'я, Київської Русі-України, і отже фактично став батьком-засновником сучасної Києво-Руської, Української Держави-Республіки і ї строкатого народу, модерної української нації.

Боже, бережи козаків! Слава вільній Україні і святій Русі! Діду Тарасе, моли Бога за нас грішних!

Випадкова вікі