FANDOM

Почайна 01

Хорова капела "Почайна" діє при Національному університеті "Києво-Могилянська академія" з 1995 року. Колектив капели продовжує славетні хорові традиції відродженої Академії, яка з часів свого заснування була не тільки освітнім закладом, а й значним культурним і музичним осередком. Капела прагне відродити культурні джерела України, відновити загублені хорові традиції акапельного співу. Зараз капела нараховує близько восьмидесяти співаків, майже всі вони - студенти НаУКМА.

Засновник і незмінний керівник "Почайни" - Олександр Жигун. Його талант, професійні та організаторські здібності, музичний смак і величезна самовіддача стали тією генеруючою силою, завдяки якій творчий колектив досягає успіхів.

Основний доробок капели - відновлення творів видатних українських композиторів XVIII-XIX століть, вихованців Києво-Могилянської академії Максима Березовського та Артемія Веделя. Деякі твори цих композиторів виконано вперше. Капела також виконує духовну музику - виконує твори М. Ділецького, М. Леонтовича, К. Стеценка, М. Лисенка. В її виконанні звучать і перлини світової класики. У програмі колективу народні пісні в обробці видатних українських композиторів. До 70-річчя голодомору в Україні Почайна виконала симфонію-реквієм О. Яковчука "33-й рік", а до сторіччя М. Колесси - його "Лемківське весілля". Новим явищем в українській духовній музиці стало виконання "Богородичних догматів" та "Літургії сповідницької" сучасного українського композитора Віктора Степурка. Високий рівень майстерності забезпечує капелі участь у фестивалях хорової музики як в Україні, так і за кордоном. Капела - постійний учасник фестивалів "Музичні прем'єри сезону", "КИЇВ МУЗИК ФЕСТ", етнографічного фестивалю "Київська Русь" та ін. Чули цей колектив у багатьох соборах та церквах Києва. Почайна побувала в Чернігові, Острозі, Переяславі-Хмельницькому, Ужгороді. Виступав хор і за кордоном - у Празі, Варшаві, Кракові, Любліні, Відні, містах Італії. Капела "Почайна" має почесні дипломи й Міжнародну премію ім. В. Михайлюка. У травні 2005 року "Почайна" отримала звання народний колектив.

інформація, фото з офіційної сторінки: http://www.ukma.kiev.ua/ua/general/culture/pochayna/index.php

Випадкова вікі